20 Aralık 2007

Bir Bayram Günü

Sabah Küçük kızımdan iyi haberlerini aldım .Güzelce giyindim .Sonra Cemre torunum geldi . Ne mutluluk benim için . Sevimli ve güzel torunum benim .Kıvırcık kuzumun kuzusu o.Onu sevdim .. Sonra annesi ve babası ile  standart ziyaretler için diğer büyüklere gittiler .
Bende yalnızlığımı çoğaltmak için Yeşilköy Polat otelin ..Yeşilköy Sahiline bakan sıcak kafesine gittim . Pahalı ama çok güzel cheese cake yedim ve kapiçino içtim .Cheese cake New York'ta İpek kızımla alıştım . Kapiçinoyada Hamburg'ta Petek  kızımda alıştım . hehehe Soona ortada duran kuyruklu siyah piyano benim sahneye çıkma içgüdülerimi harekete geçirdi ve .. Şeften izin istedim vee denize karşı bir güzel çaldım  kendi parçalarımı ...Alkış ve teşekkür aldım . ve rahatladım ..işte ben ..Sevinerek evime geldim .....Bayramım kutlu olsun ......