24 Nisan 2008

Özel Harekat Timi... yanii Ben

Bu Hafta Bizi Korkuttu ..
Şu midem yokmu .. yani limitte takip ediliyor iki senede bir ..... bir hücre değişikliği var  Kronik Gastirit'in sebep olduğu . ve yaşlanmayla oluşan ...' Fokal İntestinal Metaplazi ...' denen şey .... sıkıntılı ... henüz birşey yok ve  tabii çocuklarım için hazır kuvvet bekliyorum ....  ve  gereğinde kendi kararımla  ve onlar istedikleri zaman harekata geçiyorum ...
.. Bir  bebe var  baldan tatlı , anneside   öylesine  yüreğiyle  güzelki sevgisi kocaman ...... bir heyecan gelin kızım varki .... bicibici anlatırda anlatır taaaa uzaklardan , sevgisini özlemini .... onların sevdikleride kendileri gibi ....
Ve ben Tim    tekbaşına ...  tehlikelere  karşı direnmede ve  en zor koşullarda dayanıklılık göstermede  risklere karşı stratejik davranış biçimlerinde ....  üstün eğitim hayat dersleri ve fiziki güç .heyyyyyyyy ..işte bu timi yani beni ...   korumalıyım .....sevgilerle müzikle .. hukukla .....   altmışa yol almış ama hala diri kalma çabasındaki  bedenimin içi organlarıyla             uğraşıyorum ....... .. .... Tüm organlarımla senkronize hareket etmeliyim ... hedefler şaşmamalı ... heyt be .... neymişim ben heheheheh hayat ... işte ...  şaka bir yana çelik gibi irade gerekli ....
Doktorum Ahmet Dobrucalı  şu midemii öylesine detaylı inceliyor ve ruhumu öylesine tanıyorki ...... Ona   müteşekkirim ....Oda benim sevdiklerim arasında .. ve çook layık ... çünkü  ailesine ve insanlığa  karşı sevgisi var ....Bir  Tıp Doktoru ve Timi ... .Hastaları  ve bilim için .... çook önemlii .........