24 Temmuz 2008

Cumhuriyet Kadınları Ve Lozan........

Çok değerli konuşmacıların bulunduğu  ayrıca   Kadın Kuruluşları adına başarılı çalışmaları olan Av .Nazan Moroğlu  , Prof. Dr . Türkan Saylan hocamızın ve İnönü Ailesi'nin
 evini açan İnönü  Vakfı adına Sayın Özden Toker ile çok anlamlı bir Lozan  kutlaması yaşandı Heybeli Ada 'da ..
Ancak nedense yine meslekdaşım   ve Fatih Kız Lisesi Derneği başkanı ve Fatih Çağdaş Yaşam Derneği Bölge Temsilcisi Av . Olcay Yezdani'nin  böylesine anlamlı bir günde gelen  kişilere aynı duyarlılıkta davranmadığını  bizzat muhatabı olarak yaşadım ..
 Gelenlere neden geldiğini ?ve kimin davet ettiğini ?soracak kadar haddini aştığını kendisine bizzat ben hatırlattım .
Böylesine çaba sarfeden değerli insanların arasında Çağdaş Yaşam Derneği adına gölge düşüren bu davranışı kınıyorum . Cumhuriyetçi  ve iyi eğitimli iki  kız evlat yetiştiren    ve torun sahibi anne ve otuzbeş    yıllık avukat olarak  Av. Olcay Yezdani'nin ve benzer davranışta bulunanların ülkemiz aydın insanları adına kendilerini sorgulamaya davet ediyorum .Güçlü , eğitimli  ve birey olarak çaba sarfetmesini  bilen  kadınlarımızın  ülkemiz geleceği için daha örnek olucağı kanaatindeyim.
 
Av . Yasemin Eğinlioğlu
İst .Baro'su Kültür Sanat Yürütme Kurulu ve Baro Meclis Üyesi