05 Ocak 2009

Atlanta...ve Kucuk Altin Sehri' Dahlonega 've .....Brooks Ailesi ....Ve Yeni Yil......

Brooks ailesiyle.. hersey çok doğaldı ve içtendi .. Mutlu oldum bir aileyle gulmeyi sevinci paylasarak on gun gecirdim //Tabii Guney'e USA 'yi yine boydan boya gecerek geldik. Amaaa yoldaki... Country restoranlari ayyyyy pek bir sevimliydi .. Ben Guney lilerden hoslandim .. .. Pennsylvania,Virginia,Kuzey..Guney. Carolina ,Ve Georgia....Ve bu uzun yolu arabasiyla bize yasatan 'Ogul Brooks' damadim oglum Michael... in sabrinada ayrica hayranim heheheh. ben ve huyu bana benziyen sevimli yaramaz Ipek kizimla bana dayandigi icin hehoheho.....
Tabii 'Ruzgar Gibi Gecti' filminin sehri 'Charlotte 'unutmuyorum .Yani yine filmlerin iclerine girdim .. Bu seferde Altin Sehri 'Dahlonega'ya gittim .. Amerika;ya ilk gelenlerin ve ilk altinin bulundugu bu yer bana cook ilginc geldi .....Ama bir turlu dogru telafuz edemedim ... Dilnoga,, Dilalalal yani .. pek bir zor geldi .. heheheheheh.....
Hele evdeki BostonTerrier cinsi kopekler 'Napolyon ve Abigail .'.. aman tanrim benim sevgililerimdi .Ve onlarla' kopek park' ina gidiyorduk . . Birde yasli beyaz kedi' Sugar Baby ..'Birde her sabah yanan somine .. ve aksam yemeklerinde sarap.. vede her istedigim kokteylerde olunca Margaritalarmi desem .. Ananasli votkali sinimi desem ..... Ve bu kokteyleri bana ' Baba Brooks 'hazirliyordu. ' .. beeeen pek bir memnun yasadim .. Sevdigim hersey vardi .. Dogal bir hayatti ...Herkezi gozlemliyen ve bir cocuk gibi cizgi film seyreden sevdiklerine fedakar caliskan sevgi dolu bu akilli koca adami ben pek bir sevdim .' Gad Father' diyorum kendisine ..Evin annesi' Ada' kopekleriyle ve dusleriyle yasiyan iyi bir anne ...Benim icin hazirlana Turk Cayi seti ..de guzel bir jestti dogrusu ....Ayrica 'Baba Brooks'un pipo icme odasinda cocuklarla birlikte seyrettigimiz filmler ..ve bana daima yapilan sürprizler ...Yüzmeye gidisimiz ,,Kizima alinan hediyeler .. bana yuzmeyi ve bisiklete binmeyi sevdigim icin ayakkabisina kadar alinan Nike spor kiyafeti .. Turk Restorantina gidisimiz ..Mutfaklarinda yemek hazirlayisimiz.. hangi birini anlatsam .Heleeee.kizima sevgileri... dedimya ben tekrardan cocuk ve kadin oldum ....Bu insanlarin yaninda ..Happy New Year.......