09 Mart 2009

8 Mart Kadınlar Günü'' İlk Önce Kendi Bahçeni Güzel Yap ''

Yazılarımda hep bunu anlatmaya çalıştım ve anlattım .Okununca görülecektir . Bahçemizi güzelleştirmek!!! insan ve kadın olarak  ilk önce kendi değerlerimizi farketmek ve   ifade etmekle başlar ve etrafımıza yansımayla devam eder . Yani  özüyle örnek olmaktır .
 Evet benim bahçemdeki değerleri farketmek için mücadele ettim . Çünkü toprağım çok  verimliydi ancak solucanları ve taşları ayıklamam ve iyi gübrelemem ve sulamam  ve fırtınalardan  korumam     gerekti !!!               
 Ve neticede bir  insan ,kadın  anne  olarak ve hukuk , sanat  adına kendi bahçemi !!güzelleştirdiğime  kendi  toplumumuza  örnek olduğuma  ve dış ülkelerde aydın bir Türk Kadını olarak ülkemi temsil ettiğime  inanıyorum .Fotoğraflar Kıbrıs Piyano Resitalim , Gronoble Adliyesi ve kızlarım damatlarım ve torunum ...