14 Haziran 2009

Doğa kanunu ....Ne dersiniz? This the law nature ..

 
-
Evet evlatlarımız için  fedakarlıklar yaparız . Ancak  kızlarım babalarını erken kaybetmeleri  nedeniyle   şımarmaya vakitleri  olmadıklarını düşünürüm .Şimdi biraz şımarsalarda hakları ....Büyük kızım babasının ölümünden sonra benden hiç para almadan üniversiteyi okudu ve Almanya' ya   master için gitti . Küçük kızım   çok erken  16 yaşında  tiyatro orkestrasında  piyano  çalarak para kazanmaya başladı ve daha bir sürü şey  yaptılar ........  Ve ben çocuklarım için   yapabildiklerimi yaptım .
  Ama  onlara yaptığımı söylememeye gayret ettim .Zaten daima en iyilerini hak ettiler ... Biz onları dünyaya getirdik ..Ve onların mutluluğu bizim mutluluğumuz olduğu için bazı şeyleri yapıyoruz . Ve  bazen şımarık olabilsinler . Yapılması  zor kararlar verdiler ,başardılar  ve onlara daima   saygı gösterdim  ...Bazen  bizlerde  onları  güzelliklere  alıştırıyoruz. .Unutmamalıyız ki çocukları biz kendimiz için dünyaya getiriyoruz ..Ve onların mutluluğu bizim mutluluğumuz olduğu için  özverili oluyoruz . .. Dolayısıyla ben  onlara bazı zor olan hayatları misal vererek yetiştirmedim .Ve en  önemlisi çocuklarıma verdiklerim nedeniyle maddi ,manevi borçlu hissetmelerini asla istemem . Ve zaten çocuklarım
bunu bende hissederlerse beni affetmezler .. .Ve onlara daima söylediğim  şey ..ilk önce kendiniz maddi ,manevi güçlü olucaksınız ki çocuklarınıza örnek olun . Sonra imkanları olursa beni düşünsünler ..Doğa kanunu . Hele anneler için ...Doğadaki hayvanlara bakarsak ...  çocukları olduktan sonra hiçi biri annelerini hele babalarını aramazlar .... Çok mu realist oldum ...????
WE BROUGHT THEM  TO THE WORLD .
And we  do something  because their happinessis our happiness.Let them  to get spoiled  sometimes .We make them to get used  to good things .We bring children to the world  only  for ourselves. Therefore I didn't raise them giving examples  of some hard lives .And most important is that I never  want  to that  they feel owe us in moral and physical aspect because of what have given to them .If my children feel like this about me they will never forgive me .I always tell them that  they have to be strong in moral and physical aspects to be an example for their children .Then they can think about me if they have any possibility . This the  law  nature .
Especially for mothers ....You can look at the animals in nature . They don't look after their mother particulary their father  once they get children ...