07 Şubat 2010

Cemreniiiiiin.!!!!!!....ve Bebek Gülücükleri....


 
 

 Cemre torunum iki yaşında ve çok tatlı konuşuyor... Hani o yarım konuşmalar varya ..  elle tariflerle..... ve elini tutup hadi oynıyalım odama gidelim demesi yokmu ... !!dayanılmazlarım arasında .. Hele yarım gün gittiği anaokulu dönüşünde kardeşi Güneş ile gülücüklü kucaklaşmaları .. aman tanrım içime  güzellik dolduruyorlar ....Bu arada Güneş torunum da sekiz aylık ve ilk adımını attı ....
Fakat geçen gün annesi herzamanki gibi onları banyoya soktu  ve giyeceklerinide bana ayırdı ...  Aralarında fazla fark olmadığı için  şaşırarak önce çıkan Güneş'e Cemre'nin tüm giysilerini çorap dahil bir acele giydirdim üşümesin diye .. arkasından annesi Cemre'yi bornuzuyla gönderdi .. Aman Tanrım .... odaya girer girmez ... yağmur gibi göz yaşları  ile ve işaret parmağı Güneş'i göstererek sadece Cemreniiiiiiiiiin.......demesini ..Unutamıyorum bu anlarını torunlarımın ...Canımın canları benim ....Odalarının bebek kokularını  beraber gülücüklerini çok özlüyorum .....