04 Haziran 2010

Amaaaaaaan Çok Heyecanlıyım ...Bu Pazartesi Minilere Canım Cemre Torunumun Arkadaşlarına ve Tüm Okula Piyano Konseri Vericeğim ......Heyoooooo

 Ayy bir hazırlanıyorumki .. Bir bölümünde masal yaratıcak şekilde ve onların seviceği türde parçalar seçiyor ve emprovize olarak yorumluyorum ....Çok sürprizli bir konser benim için .. Çocuk bakışlarının  saf güzelliğini düşünüyorum şimdiden ......Cemre'nin anneannesi tüm okula konser vericek ..Çocuk Atölyesi Oyun Evi ....Okulun sahibi ve Müdürü Başak Hanımın duyurusu........
 Canım Cemre büyüdüğünde inşallah görürsem o günleri ne müthiş bir anı benim için ... Benim ilk torunum o ... Onla çok şeyler paylaştım .. Onun bebek kokusuyla çooook yanyana uyudum ...  Annesinin işi nedeniyle gittiğimiz ,,torunumla başbaşa gezdiğim ...,Budapeşte ,,Nürnberg....ne hoş günlerdi benim için ......