23 Ekim 2010

Fatih Halıcılar Caddesinde ki Çivi Palas...!!!.Evet Babamdan ...Ama Nasıl.....

Annemi bu yeni evine ancak komadayken getirebildik. ...Ağabeyim 6 ay kadar kalabildi ...
Çocuklarım için hayırlı olsun .......




Kendi hakkımız için aile mücadelesi ....Ve kazandım .. Çocuklarım ve ağabeyim için ....Annem' sen güçlüsün'..demişti ölmeden önce ...Sadece ve sadece ben vardım .onlara ,kol kanat gericek ...Süha 'yıda kaybetmiştim ....Babamın zaafına yenildiğini biliyordu .....Çok etkileniyorum ..Fatih'e gittiğim zaman .....Babam nelerini kaybetti ...bir yanlış k uğruna .....Babam daha annem ölmeden önce onu eve getirmişti ..temizlik için anneme bakım için ....Trajik günler ......Ve annem öldükten dört gün sonra bu yepyeni Çivi apartmanına gelip 20 gün sonra babamla evlenerek canım Barış ağabeyimi eveden çıkarmışlardı ....Zaten oda ancak bir buçuk yıl yaşıyabildi...Ve kalbi kırık yalnız vefat etti .Ben ona .. istediği gibi yaşaması için mümkün olduğunca yardım ettim .....Ve sonrasında ..öncesinde ben gereken tüm hukuki prosedürü akıllı dürüst ama bir okadarda yorucu bir şekilde uyguladım........bir mücadele ile işte babamın mirasını hakkımızı kazandım .......Fatih ...eski asıl ..İstanbul seviyorum ve etkileniyorum ..geçmiş eserleri ile ....ama ...üzülüyorum yaşam şeklinin değişmesine....