25 Nisan 2011

Karmakarışık Duygular ....




Bu bebelerin güzelliği beni çok mutlu ediyor ...

Işıltılı Güneş torun ....


Cemre torunum çok hassas ...onu anlıyabiliyorum..benim ilk göz bebeğim o ... Ya o kirpikler.....


























Ama hepsi sevgi yoğunluğunu anlatıyor :..Altınoluk ...torunların özlemi ...kızlarım ..sevdiğim insan ...Hep böyle işte benim yaşamım ..hedef sevgi ...dedimya tanrım beni hep kolluyor ..bana kızlarımı verdi babaları beni çok sevdi ..büyük Petek kızım bana torun bebeler verdi ...ben onların anne annesiyim ..bana sarılıyorlar beni özlüyorlar benle yatıyorlar .. daha ne güzel olabilir ..Benim İpek kızım bebeleri için sonra diyor ..onlarıda görürsem vazifem biter ..ama yaşamak












istiyorum ..Ya bu yaşta yaşanan aşka ne demeli hehahehah......Altınoluk'ta babalarını hatırladım ..nasıl sevdi beni ve işte bilinen zorluk ..öyle işte bizler kendimizi yaşarız ..zor ama güçlü sevgiler ..yine yaşıyorum ..benden vazgeçmiyor ....












O küçük yazlık evi yeniden yaptırırken ..sevgi sihir gibi üzerimde ..en çok torun bebelerin şapka ve bikinileri ile o küçük popoları ile denize gitmelerini hayal ediyorum ..Benim gurbetteki yaramaz kuzunun burda mutlu olmasını veebenim sevdiğim kocaman amerikalı güzel insan ile geçiriceğim günleri düşünüyorum ..Petek kızım benim büyük kızım benim ..İşte benim ...