09 Eylül 2011

Bir Toplantının Ardından ...Var Olmanın Dayanılmaz Özgürlüğü



Çook kalabalıktı ...Elveda dedik ..Sultanahmet Adliyesine....
Beklenen yoktu ..İnsanların selam vermekten kaçındıkları kendilerinden korkanların bulunduğu

bir kalabalık idi sadece....Gözlerini benden kaçıranlar???? benim için zaten sizler yoktunuz.Benim kendi değerlerimi yarattığım yol üzerindeki taşlardı onlar .Ve ben sadece onların üstüne bastım zaman zaman ..Yoluma ışık tutanlar zaten onları görmeme gerek yok ..Onlar var ...
Yürekleriyle zekalarıyla cesaretleriyle ve gerçek başarılarıyla ....

Yürüdüğüm yolumda benim değerlerime ve çocuklarımın değerlerine sadık kaldım .Ama sevgi ve aşk bedel ister,emek ister ,risk almak ister ....

İşte ben bunun yalnız çokluğunu ve keyfini sürüyorum ...Sorumluluklarım kendime aileme ve hak edenleredir ....VE KENDİMLE YARIŞTIĞIM KULVARIMDA KOŞMAKTAN MUTLUYUM ....