02 Ekim 2011

Bozcaada..Bağbadem...Yakomoz ....Yaaaa...rüzgar gülleri ......

Nasıl bir sessizlik ve ağustos böcekleri ..bağevi Bağ badem ......yaaaoyuncak rüzgar güllerim ...sevimli insanları ile .. denizi ile ..benim memleketim ...Mezeler.....balık yumurtası deniz ürünleri böreği ..cevizli kabak yaaaa...tabii rakımı ihmal etmedim .....Yakomoz 'da...



Polente Fenerinde günbatımını beklemeden Bozcaada şarabının dibine inmiştim ..ve sadece rüzgar gülleri ile oynamak istedim ...yaaa neydi o güneşin gidişi ...























Bizler onlar .dedimya......tüm insanlarımızla benim ülkem......sahilde ...unutulmaz an......Çok güzel anlar yaşadım ..Bağevi beni taaa annemin memleketi Bor'a götürdü ....Denizin berraklığı yeşile yakın mavisi ....Ama Assos unutmadım seni sen benim Balıkesir yıllarımın güzelliğisin ..bir başkasın tabii......