20 Aralık 2011

Hayatta ki Verdiğim Kararların!!!?? Bedelini, Ödemeyi Fazlasıyla Hakettim.....




Kızım dedi bu gün 'ancak sen yapardın ' Tabii hüzünle ....Kural dışı cesur kararlar ..ve aldığım kararları en iyi şekilde faydalı hale getirebilmek çabası ...Çocuklarımada güçlü olmasını öğreten kararlar ..Onların kabul etmediği seçimler ama asla onlardan çocuklarımdan vaz geçmeden ama aması var işte ..ben vazgeçmedim ama onlar..tabiki sevgilerini yuvalarına yönlendirdiler olsun .....Babam için ailem için ve sevdiğim insanlar için ..karar verdim ve yaptım ..Ancak ben yapabilirdim ..Çocuklarımın dediği gibi ...Bedeli bazen yalnızlık bazende acımasızlık ..Beni ilgilendiren çocuklarım ve onların sevdikleri ...



.Taaa gençliğimde sevilmek için..onun yaşam paradoksunu !!??bilerek Süha ile evlenmek taaa Balıkesir e gitmek...Yaşadığı çocukluk anısının acımasızlığını ?? beraber göğüslemek ...



Babamın gidebileceğini ve bizi terkedebileceğini görerek aldığım inanılmaz kararlar hangi birini anlatayım ...ve sevgi uğruna aldığım kararlar hepsinde yalnızdım ama şimdi ,,daha... yalnız değilim ... ......Evet ..ödüyorum ..yinede gayret ediyorum fazlasıyla olmamasına ....sevgim ve gücüm yeticekmi ....bilmiyorum .......Ama misyonum bitmedi ...İpek inde çocuklarını görebilmek...ve onun zaman zaman gülen gözlerinin ve hüzünlü güzel yüzünün ardındaki yaşam sevincini daha iyi görebilmek ....bazen bizler ağır geliyoruz sevdiklerimize ...