08 Ocak 2012

Evde Tek Başına......









NewYork ..talar benim çocuklar ..İpek &Michael ..ve ben evde tekbaşına ...oyuncak ev benim için ..piyanolarla yalnızım ..merdivenden bir aşağı bir yukarı ...piyano çalıyorum ..opera dinliyorum ....kahve içiyorum ..yazıyorum ..hot tub tadındaki banyolarında yıkanıyorum ...yalnızlığımın çokluğu ile meşgulum ..ve hala papatya fallarındayım beni bugün çok sevdiler dün sevmediler ..yada az sevdiler ..hoop onlar meşgulken tek başıma kaçabilir , beni Meksika lokantasında üç büyük margaritayı devirmiş halde bulurlar . ... .Çünkü beni kırmışlardır ..sevmemişlerdir bana göre o gün içinde .Çünkü ben onların sevgisi olmadan yapamam onları anlatamam nasıl sevdiğimama işte çılgın beynimin çocukları onlar ..
..George Brooks onu seviyorum ..çünkü ona güveniyor ve kendimi, emniyette hissediyorum ....çocuklarımda ona güveniyor ..o buldu beni herkez alarmdayken ..ve sadece onun kareli gömlekli kocaman bedenini ve o seven bakışlarını ... gördüğümü ve göğsüne yaslanıp ağladığımı ..sonrasında HELP ME ..WHY I DİD ..dediğimi hatırlıyorum .....o beni aldı ...dedimya hala papatya fallarındayım ...
Her evde piyano var artık ..Torunlarım ..Kızım Petek ..piyano başındalar herşeyiyle acı veren babamdan öğrendiklerim çoook ...Kızlarım devam ettiriyor ..ama ben işte ben sevgilerini, hissetmedimmi yapamıyor um ..yapıyorum birşeyler işte .....Ama hala birşeyler bizi koruyor lütfen devam etsin ......