12 Ocak 2013

Kuş Gribi ..Virüs ile Kavgam ...Nazar mı Deydi ne ..

Girmiş vücuduma yaa hiç farketmedim .En mutlu doğal halimizde iken aniden beynimin kontrolunu kaybettim ..yatakta gecenin 12 sinde gözümü açtığımda tavan dönüyordu...ağır bir sarhoşluğun etkisindeydim sanki  ve birşeyler beni kontrol ediyordu ..Direndim yürüdüm nörolojik kontrolları kendim yaptım ..halı desenlerinmde düz yürüdüm ..gözlerimi kontrol ettim .aklıma sadece beyin ile ilgili olabileceği geliyordu taki kızım 'salgın var' anne deyinciyedek . . ama o şey beni balkonda yere attı ..ardından  kusma ve diare kontrolsuz ..ve sadece' yardım edin 'kendimi
 iyi hissetmiyorum acile gidelim dediğimi hatırlıyorum .Enerjinin bittiği an çaresizlik .Hele bizim gibi kendi işini görenlerin ve yüksek yoğunlukta yaşıyanların ...Sonrası hastane Kızım İpek in gelişi ve o çok yaramaz 'virüs'..un bedenimde  olduğu tesbiti ..Sonrası evdeyim inanamıyorum onla !kavgamda başarılı oluyorum ..İçimden gittimi gidiyor ne..İnadına ormanda yürüyüşe çıktım ..düşmedim ...Birde yalnız çokluğuma savruluyorum ....Olmuyor uzaklarda ..lisan gücünün önemi .. anlaşılmamak ..hala ..okadar anlatmışken ..birde ağır bir hastalıktan çabucak kalkmaya çalışmışken..şefkate ihtiyacın varken ..
... ...Ama hassasiyetim  yük olmak istememek .Panik var.. yine gelicek o ağır kendini kaybetme hali diye .....