25 Kasım 2013

İnsanı Kendine Doğaya Davet Eden Müzikler


Ağız Armonikası gitar bateri blues Memphis ..Brandon Santini ..
Beethowen..Blues ..Gypsy müzik ...Ritm beni benden alır ..Sonrası var ..bir tur inanılmaz sevimli yerler ama yaşarmısın  orlarda HAYIR ...En büyük ikinci nehirleri OHIO nehri ..Küçük orta USA turu ..heheh Missourı Arkansas Alabama Tennessee..İllionis Kentucky Nashville Country müziğin doğduğu şehir .. ..donmuş küçük nehirler golf arabaları ile kurumuş yaprakların üstünde dolaşmak ama oyle güzelki heryere tırmanıyor iniyor çıkıyorsun ben pek sevdim bu işi ....felan felan ..müzik ve tabiatla iç içe ..özliyerek
.Tennesse Williams Kızgın Damdaki Kedi ..hepimiz hatırlarız bu filmi ..hatırladım oralarda...yazarın eşcinselliğini kendine inkarını o dönemlerde tiyatro oyunlarına yansıtmasını .Elızabeth Taylor ve Poul Newman oyunları ne müthişti ..yaaa dedim ya ben buralarda filmlerin içine giriyorum tekrar..ama yaşarmıyım buralarda HAYIR illede memleketim ..