11 Temmuz 2015

Altınoluk İmza Günleri ..Antandros geleceğin Efes Şehri ..

Kısacık ALTINOLUK MACERAM ....tşkler ..denizine.. dağına ...herkeze ....ANTANDROS... GELECEĞİN EFES ŞEHRİ ......ABDULLAH EFENDİ KONAĞI unutulmaz anlar ...

Altınoluk Meydan Eski Köy Kafe ..İmza günüm güzeldi ALTINOLUK KÖY MEYDANI BENİ GEÇMİŞİN TUNELİNDEN GEÇİRDİ !!!!!!??*.......Edr.Bld Bşk KAMİL SAKA .Edr.Av.AHMET OZKOCA VE Eskikoy kafe sahibi Eml.Oğretmen GÜLER AYDIN a destekleri nedeniyle tşk ederim
Altın Kent sitesinde geçmiş hüznün gülümsemeye yansıması

....
Dayanağı olmayan bir iddiayı ,,,İMZA GÜNLERİNDE YAŞANAN BAZI TATSIZ KRITIKLERE VERDİĞİM CEVABI  aynen koyuyorum ...

Bu bölgede onyedi yıl avukatlık yapmış kendine ve topluma sorumluluğu olan biri olarak cevaplandırıyor ve konuyu kapatıyorum .


Sanat her güzelliği kapsar.Ben hukuk dilini ve yıllarca Müzikle notalarla bezenmiş hayata dair düşüncelerimi yazının ve edebiyatın gerçeğine sundum .www.yasemineginlioglu.com

ANTANDROS gibi benzersiz tarihi eserler yazı nedeniyle geleceğe taşınır ve müziklede anlamları daha derinleşir ve ses getirir .
Orneğin tarıhı mekanlarda verilen konserler gibi ,,,Ve bu nedenle üreten ürettiklerini paylaşmak isteyenler ve onları SAYGI ve SEVGIYLE anlayan ve paylaşan ve dinleyen herkez bu güzel tarıhı mekânlarla ALAKALIDIR .Antandros bunların en güzellerinden olmaya adaydır .Mesnedi olmayan anlaşılmaz kritiklerle bu yerlerın özelliği ASLA yitirilmez .