20 Temmuz 2016

15 Temmuz 2016 Darbe Girişiminin Ardından Benim Gözlemlerimle Yorumum ve Sualim .GEÇMİŞ DÖNEM 2009 YILI ...İstanbul Baro 'su Dış İşleri Merkezi ABD Baroları Çalışma Gurubu Üyesi Olarak

http://www.istanbulbarosu.org.tr/Detail.asp?CatID=1&SubCatID=1&ID=4439

Evet ..2009 yıllarında İstanbul Baro 'su  Dış İlişkiler Merkezi  ABD Baroları Çalışma gurubu üyesi olarak LİNK te  görüldüğü gibi ABD Baroları ile önemli ilişkilerde bulundum .

Chicago ve Atlanta öncelik oldu... ABD de ....Gördüğüm yaşadığım  izlenim ..Yalın bir dille o senelerde ve sonrasında ..Çok aydınlık Türk İnsanlarımız gerek Avukat gerek İş Kurmuş İnsanlarımız ,Öğretim Üyeleri   , Demokrat ABD li Avukatlar ve Baro Başkanları
..Öğretim Üyeleri .ile tanıştım ve ..bu minvalde görüşme fırsatım oldu ....

Ve bu arada tabii , çok azınlık olduğunun düşündüğüm bazı insanlarla tanıştım .Mesleğim gereği her düşüncede ki insanla konuşma potansiyelim olması benim için yön gösterici oldu . İçimi burkan ,  Fahri Baş Konsolosluk adına çalışan bir kişi ve iyi mevkilerde bulanan  bazı insanlarımızın   cemaatle ilişkisi oldu ....o tarihlerde  benim ABD de  bazı Türk okul müdürleri ve cemaat okulu sahip ve yöneticileri ile  tanışma ve konuşmalarımda 'yazılı basın ve görsel basın ' dışında bizzat  gördüm ki  ''' çalışma biçimleri...  .....Bir  protestan misyonerliği tarzında yumuşak ,inandırıcı,kandırıcı ,dini telkin içeren ve hatta sanat alanını  kullanan bir kitle......Kitaplarımda kısmen anlattım  
SUALİM ?????

Bütün dünyada  okulları olan , sadece TÜRK VE  ve MÜSLÜMANLARI değil  o  ülkelerin başka dinde olan  taze beyinlerin  küçücük çocukların gittiği  bu OKULLARDAN YETİŞENLER NASIL ENGELLENİCEKTİR ???..ŞİDDETTEN KORKAN MÜSLÜMANLAR NASIL YÖNLENDİRİLECEKTİR ??

..Kanım  Her yabancı ülkenin dindar üst düzey ve bazı  emekli gizli  servis üyelerinin desteklediği. okullar bunlar .
ÜRPERTİCİ OLAN BUDUDERİM tekrarla SUALİM ???VE YORUMUM .!!!!????ZATEN Bitmeyen....bitmeyecek  yorumlar ve sualler tarih sayfalarına geçicektir .