15 Şubat 2008

BEN ANNEANNEYİM...


Ben anneanneyim ...  Bazen şaka gibi geliyor  .....
Torunum Cemre'yi seviyorum ama annesiyle daha çok seviyorum ...Çünkü annesiyle dahada güzelleşiyor . Tabii babasıyla mutluluğu tamamlanıyor ve ben onları hep bir arada daha çok seviyorum .Hafta geçince dayanamıyorum bir koşu Emirgan ....Şimdi her sese  başını  döndürüyor ..oyuncak gibi .. çook sevimli ...  sonra annesinin memesini emmesi .. birisi konuşunca bırakıp laf dinlemesi  .Bunları seyretmek , paylaşmak .....  Beni aralıklı  gördüğu için ilk andaki şaşkınlığı, kucağıma alıyım deyince  dudağını büküp ağlaması ....babasının sesine  bakıp  ençok ona gülmesi .. ben bu sevgileri çook seviyorum   Cemre'nin gelişimini kaçırmak istemiyorum .. Hele annesinin o üzerine bağladığı şeyle kucağında yürüyüşe çıkmıyormuyuz  bayılıyorum .Rüzgarda  nefesini ayarlıyamıyor  pek kızıyor ..ve güneştede yüzü buruş buruş oluyor.....Günden güne  büyüyor .. .. Ellerinin hareketleri .. yumuk yumuk .....Aguları..  Bilinçlenmesi  .... Gözünün renginin değişimi saçlarının dökülüp yerine yenilerinin çıkması   ..Birde yanımda toka taşıyorum  hehehh.. bir tutam saçını alıp tepesine fıskıye gibi tutturmak  ayyyyyy çok hoşuma gidiyor . Sevimli  zümrüt gözlüm...... Hasılı torunumla kızlarımın bebekliklerini hatırlamak ve  torunumu  kıvırcığımla  yanyana  sevmek ne güzel ....