15 Şubat 2008

SKYPE DENEN ŞEY......


Gurbet Heyecanım Kızım
Skyp denen şey neyse her an bağlanıyor .Ve tabii ücret çook az ... bende her yeni öğrendiğim bu şeylerle  kızım İpek ile  her an konuşuyorum .İnternetteysem yeşil'i görmiyeyim bende bir heyecan .. ilk gibi  herşey ... veya telefon çalıyor 'anne koş ' komutunu aldımmı? cıva gibi oluyor  internete akıyorum adeta  ..  O komutu dışarda bile alsam aynı heyecanla  eve koşuyorum ...kendisini görüyorum bir heyecan ..... Bende  acele söyliyeceklerimi yazdığım notlardan sorucaklarımı anlatıcaklarımı birbir sıralıyorum ... sonra düğünü için yaptığım hazırlıkları anlatmaya .. kızımda heyecan içinde talebelerini konserlerini yeni tanıdığı insanları  anlatıyor birbirimize aldıklarımızı gösteriyoruz ...Manhatten'da   veya Central Park'taysa arıyor paylaşıyoruz  hayatlarımızı uzakta olsa.... Tabii ben yine heycanlanıyorum .... Ordaki beraberliklerimiz aklıma geliyor ......bir heyecan kızım  benim .. sanki ben çok sakinim heheheh   ...Ama sabahları olursa pek sinirli oluyor kereta ...Tabii genelde görüşmeler  onun sabahı   bizim akşamımızda  oluyor  ...... bu yaşta neler öğrendim gördüm .. onlarla beraber yaşadıklarını paylaşmak için olsun ne güzelllll..Yoldan bağlanıyor trende otobüste  hem gidiyor hem konuşuyoruz  onu uzun saçlarıyla koşa koşa  gurbette çalışkan yaşantısını düşlüyorum .... işte skype denen şey .. bir heyecan  benim için ..  bir korku tabii  bazen telefon küt diye kapanınca kayboluyor .. birdenbire ...  herşey   gidiyor kalakalıyorsun ekranın karşısında skype denen neyseney  ...... ama olsun işte .... Ayrılmak yinede zor oluyor ..... olsun yinede  benim kızımı yakınlaştırıyor ya ....!!!!!!!!