07 Temmuz 2009

Ufak Bir Trafik Kazası ve' Ben Kimim Biliyormusun'

Bu gün herşeye tersten başladı .. Sabah  Mozart  dinliyordum ki.. tatsız bir komşu!!!! tarafından uyarıldım ..Ses fazla diye .. Yeşilköy'e has sessizliğin içinden  gelen ...sokak  sucularının seslerine  ve evdeki kapı  gıcırtılarına alışmış kafalardan ancak bu beklenir ..Neyse davam nedeniyle   Bakırköy Adliyesi'ne gittim ve ilgili mahkemedeki dava dosyamda  masrafını yatırarak tebligata çıkarttığım  bilirkişi raporunun tebliği parçasını aradım ... yok . Sordum ..Yazı İşleri Müdür'üne 'UYAP çalışmıyor 'dedi ...Eee davamızı nasıl takip ediceğimizi sordum ...' Öyle işte 'dedi .Israrlı olduğum için 'bir kaç gün içinde gerekli evrakı bulucaklarını 'söyledi  ..'Ya sabır' dedim eve dönüp bozulan  televizyonumu tamirciye bırakmak için arabamla  giderken Yeşilköy İstasyonu cıvarında ,  sokaktaki park yerinden  çıkıp gözümün içine bakarak geri gelen bir arabanın arabama çarpmasıyla  hah... dedim ... bugünde birşey var ... Ve adam çıktı .. ne yapalım abla .!!!. dedi.....  Malum siyah camlı son model Mercedes .. 'Hallederiz' diyerek arabasını alıp giderken' ben Avukatım şu tutanakları tutalım lütfen'  dedim ..' Sen benim kim olduğumu biliyormusun? öğrenirsen taparsın bana' dedi  ve' benim yanımda çook avukat var ve Yeşilköy tümüyle beni bilir .'..diyerek tükürürcesine ve acınacak bir halde konuşmalarına devam etti ..Madem çok değerlisin'' niye 'abla' hitabıyla 'arabesk' muhabbeti '' yapıyorsunuz dedim  .Onun eksik insanlığını anladığım için bir şekilde konuşmalarımı ayarladım ,  arabanın plakasını ve işyeri kartını aldım   neticede öğleden sonra Yeşilköy'de buluşarak  tutanak vs.. işlemlerini halettik . .. Fakat kimse onun kim olduğunu bilemedi.. Sorduğumdada ' hala ben kimim bir bilsen 'diyerek ayrıldık .. Meğerse eski ünlü bir bakanın akrabası imiş .... ve o şekilde biryerlerde imiş ... Hakikaten dudağım uçukladı?!! ...Ne zavallılık ...Ters  bir gündü ..Ama bana Amerika'lı dünürüm doğum günüm için taa Atlanta'dan hediyeler göndermişti .. Pek sevindim .Ve gün güzelleşiverdi ..Sonra ..akşam  serinliğinde  benim  Yeşilköy'deki 'çay bahçemde'  yine çayımı içtim ' İngilizce' kitaplarımı okudum  ve sevdiklerimi düşündüm