16 Ağustos 2009

Canım sevdiklerim ....ağabeyim....Eşim ...

Nedense  erken giden sevdiklerimizi bazen deli gibi özlüyoruz .Barış ...... canım ağabeyim ... benim ailem o .. Beni çok sevdi ..Ama kardeşimdi o benim .. Nereye giderse gitsin bana hediyeler aldı taa gençlik yıllarımda .. 1968 yıllarının güzel giyinen bir kızıydım ..  Sonra Süha geldi beni seven yabancı oldu .Kızlarımın babası ...  ....Onlar beni çok sevdiler ...Birde Savaş vardı en büyük ağabeyim ...Onun sevgisi tanrım onun için acıtıcı oldu .. Ben göğüsledim taa minicik yaşta tutkulu sevgileri ...Babam sadece beni yenmeye çalıştı .. Çünkü çok fazla güçlüydüm .. Onun kötü  enerjisine   karşı koyabilen tek güç ... Sevginin her  çeşidini yaşamak!!!!zor ama  yaşamımı  zenginleştirici deneyimler!!??
 
Fotoğraflar
 Londra'da ağabeyim'le ,Süha'nın pek sevdiği ve yöneticisi olduğu  voleybol sporu ödül  dağıtım töreni ve bir yılbaşı gecesi tüm yakışıklılığı  ile.. canım benim ....