23 Mayıs 2010

Fatih Kız Lisesi Plav Günümüz ........ve Ben......

İşte yine ....

Sevgili Aliye Varol ......

Ve genç liseliler .....

Lisemizin pırıl pırıl ve aydınlık yüzlü genç kızlarından oluşan bando takımından çok etkilendim ... Fatih beni geçmişe götürdü yine... ailemin şefkat içermiyen yoğun ve yanlış sevgilerine kıskançlıklarına .. .Daima sevgiye yönelmem ve şüphelerimin güçlü olması beni tehlikelere yönlendirebilirdi ama bu duygularımı aklımla yönetebilmenin karşılığını yaşam bana verdi ..Kızlarımı iyi yetiştirdim . Topluma başarılarımla cevap verdim ....
Küçücük yaşta tüm bu ağır sorumlulukları taşımak ,aşmak ve korkularla ,acılarla ve yalnızlıkla yalnız başetmek beni kendime güveni yarattı .Beni anlama kapasitesi olmıyan ve kolay yaşıyan insanları kabullenmiyor ve önemsemiyorum ..Ve adeta hınç alırcasına yaşama bağlanma sebebininde yaşamımın güçlüklerinin neden olduğunu bilmek ....Bunları sadece kendi başıma aşabilme gücümün bana verdiği güvene ve doğamın beni genç göstermesine teşekkür ettim adeta ......bu gün .... ve hergün ......