07 Mayıs 2010

Pamuk Kedim Ağabeyimden Yadigar ....

Gitti işte ...  Yaşlandığı halde bir gayret yaşatıyordum onu .. Ama uzun ayrılıklar nedeniyle yalnızlığınada kendi dayanamıyordu ...Bahçeye çıkmaya can atıyordu hep ..
 Bu sene karar verdim istediği kadar balkonda bahçede kalıcaktı .. Bir şekilde onu doğasına göndericektim .. İlk önce mutfak pencerisinde akşama kadar kaldı ardından... balkonda yer hazırladım .. sabah bıraktım bol bol dolaştı otlardan yedi güneşlendi akşama kadar  gelmemi bekledi :..Ama kısa sürede yorgunlaştı ... Ve son bıraktığımda en sevdiği yiyecekleri koydum ... Akşam  biraz geç koşa koşa  eve geldim yoktu gitmişti .... Ağabeyimden hatıra gitti işte .... Ama çok güzel yaşadı benle ... Vahşi haline sabırla direndim ve sadece ben onla anlaşıyordum ..Bacaklarımda ellerimde hala onun tırnak izlerini taşıyorum ..Ama ben onu hep sevdim ....
 Onu çok özliyeceğim ...