12 Mayıs 2011

Geçmişi Hala Yaşatan Yeşilköy'ümden Bulgar'ın Meyhanesi !!!Konaklar Yunan Lokantası Latin Katolik Kilisesi ..

Latin kilisesi dedimya arada bisikletimi dayarım duvarına içeride duamı ederim ...Giyimimin problem edilmediği'''!!! bir yalnızlığı aradığım zaman tabiii







Mavi beyaz renkleri ile! Elois bana Santorini Mikanos Adalarının renklerini hatırlattı .....

Bulgar 'ın Meyhanesi şimdi meyhaneler sokağı oldu ...hemen yanında ermeni veya rum ...dini adetlerini yansıtan bır dua yeri ...çok ilginç ...ve çok hoş oluyor benim için dedimya biramı veya şarabımı içtikten sonra hemen yanı başında duamı ediyorum heyoooo..kural yok ....





Ya bu konaklardaki incelik.....







Bulgar 'ın Meyhanesi ..1970 lerde o karanlık küçücük yerde yediğim mezeleri unutamam ..Sonra sahil hala taa içerlerde...... tahtalardan deniz üzerinde oluşturulmuş balık lokantaları arasında yürümek .. ..sonrasında likörle kahveni
içmek ...

Şimdi ismi Elois.. Yunan Lokantası ..Latin Kilisesinin karşısında ...ya meyhaneler sokağı kiliselerle içi içe ...arada bir dua etmek için uğradığım yine bu sokakta bodrumda... dua yeri .. ....
Bazen geçmiş zamanı yaşatan bu yerlerde ayrıca bir yabancı gibi dolaşmak beni inanılmaz heyecanlandırıyor ...dedim ya Yeşilköy İstanbul içinde bir VAHA ...