31 Mayıs 2011

Beyaz !!!Bisikletim benim ..Altınoluk ...Yine Nerelere Gittim ..Geçmişin Yollarında



Sahilde şarabım ..Çınaraltında kahvaltı ...





Ve de benim beyaz bisikletim yılların içinden .




Kadın olmak ,cüretkar olmak ..kendi kurallarını yaratmak ..yara almak ..

Ortalama yol kurallara bağlı ol ve saygın ol..

.Yaaaa ve ikisinin sentezini yarattım kendimi yaşıyabildim ve saygın oldum ..Yıl lar bana istediğimi verdi ...On yedi yıl avukatlık ..Balıkesir Edremit Altınoluk ...Ve rastlantılar arkadaşlar ....

ve arkadaşım Edremit Belediye Başkanı Av.Tuncay Kılıç teşekkür ederim bana ve geçmiş dönem avukatlığıma gösterdiğin saygı için ...Ne güzelki politikada geçirdiği yıllar gözlerine iyilik ,yorgunluk ve dürüstlük olarak yansımış ...

İşte ordan oraya zıpladım yine düşüncelerim gibi yazdım ......