07 Haziran 2011

Altınoluk Evimiz Çok Şirin Oldu .Meğer 'buzbeyazı 'Yeşil imiş ..hehahehh

Sevimli misafirlerim.....










Ve ilk misafirlerim ..büyük kızım ..ailesi.......
İyioldu..ama nasıl oldu ..Mart ayında konuştum Halil Usta ile..Nisan'da yıkım falan ..badana rengini beğendim ..buz beyazı ..benim hayalim ..beyaz ...Mehmet Usta . balkon demirleri ....aliminyum doğrama ve kırılmaz cam rengi füme ...
.Bir Masyıs sabahı geldim ki ..ev türbe yeşili ..balkon camları beyaz ...Amaaan çıldırdım ..tepindim badanacı uyandırıldı yeşil rengin üzerine iki beyaz çekildi işte bu ...soona balkon camlarının değiştirilmesini istedim ..Çimenleri ve gülleri oturduğum yerden göremiyordum ...Olurmu ...neyse oda olucak ...Ustalar ...Mobilyacılar ... alışveriş merkezleri ve Altınoluk ..Edremit minübüsleri......hehhehhh ama deydi ..çocuklarıma torunlarıma hazırladım .Tabii bende kalıcağım ..hemde sevdiğimle .....