12 Temmuz 2012

Çokluğumun içinde kendimi yalnız hissediverdim ....



 Çocuklarım etrafımda torunlarımın kahkahaları ve yağmur ormanları içindeki evimde  aşka sahip çıkma yorgunluğu ve mutluluğuna rağmen hayatımı anlatan kitabımsız ve beni anlayıp paylaşan editorüm Tolga'sız birden boşlukta hissettim kendimi ...Geçmiş gidivericek zannettim ..Çocuk adamın sevgisi sözleri ve değişim sürecinin ağır sancılarına eklenen bedeni ağrılarım ..Hala heyecanlandığı zaman küçük parmağının tırnağını yemeğe çalışan ve geçmişi ile ilk defa bu kadar seven kadın tarafından yüzleştirilen sevgili ..Ve Amerika'yı bu duygularla yaşamak ve keşfetmek . Güney in rüzgarını kuşlarını ceylanlarını sincaplarını ve gecenin sessizliğindeki ağustos böceklerini ışıklı yaz hayvanlarını dinlemek ve seyretmek yeşil rengin armonisinde maviyi denizi özlemek ama mavi rengi  sevdiğinin gözlerinde yaşamak  birlikte alabildiğine gülmek ......yaniii...
Onu anlatsammı .??....ona has purosu viskisi ..ve dinlediği Verdi ..Puccını operaları  ve çok farklı ..çok kendine has ..bazı rutin günlük hareketleri  çok sıkıcı ve kırıcı ..ama işte o diyor insan evet yinliyorum  kendini ilk defa benle sorgulayan ve anlatan insanı çok seviyorum ..Sevgide kişilik biraz örseleniyor  ve kırıcı oluyor insan  ..kavgasını vermek gerekir çok emek istiyor .Ama neticede sevgi sözlerine dönüşüyor herşey ..seninle yaşıyarak ölmek istiyorum seninle kendimi yaşıyorum ve insan kendinden vazgeçermi ??Taa bu yaşlarda öğrenip yorumladığı insan hata yapmıyorsa  birşey yapmıyor demektir ...Ben hep yeni şeyler yapıyorum diyen..ve  çok etkilendiğim sözcuklerinden  .. ....Ididn't realize what I wasn't missing until I found it in Yasemin ....Neyi özlediğimi anlamadım Yasemini yaşıyıncaya kadar.. ve hala sevgisine tutunan bu çocuk adam Ilık rüzgarı hissediyorum seninle ..sonrasında fırtınalarını yaşamak için diyor .... ...Bilmem ikinci Bahar böylemi ??..ama biz her mevsimi böyle yaşarız ...Evet... To know Yasemin is to love Yasemin ...