31 Temmuz 2012

New Orleans Siyah ve Gri ..... Arizona ..Sarı Kahverengi ...




I love loving you and I love loving on you ..



I have lived my life so long with nothing all I need now Yasemin ...
Siyah ve gri  çünkü denizleri siyah ..ama şehirlerinin özelliklerini saygı duyarak koruyorlar ...bu siyah insanlar ..ben onları sevdim ...  benim için NewOrleans evet  müzik onların dili ve siyahlar ve beyazlar müzikleriyle konuşuyor ..Bu dili seviyorum ...Heyecan verici ... şehrin ruhunu hissediyorsun . Trompet Saksofon Trombon nefesleriyle enstrumanlarını konuşturuyorlar ....ve USA yı müzikle ve aşkla yeniden keşfediyorum Yanii  soğuk kanlı hayvanlarını timsahlarını unutmuş veee.. o yılların!!!! gemisine binmek ..ve en özel yerde sevimli beyaz yalanla  elde ettiğim salonun en güzel masasında  akşam yemeğini yemek .Midye  Karides Yengeç Kırmızı  Balık ve doğum günüm ..ünlü şefin restorantı ..Gautreau 's Restorant ...George ve ben ..
..Chicago  Blues ..Southern Mountain Country Müzik .. Miami Latino müzik Missi ssi ppi NewOrleans Caz veee..Memphis şehri  ..  ..ama blues  müzik ve şirin tramvayları atlı arabaları o ürkütücü sıyah polis adamların kontrolunda girilen caddenin  gece barlarını sevimlileştiriyor .Elvis Presley in müziği ve yaşamı hissedebiliyorsun .evet Memphis....
Yaa Arizona .sarı kahverengi gökyüzünün mavisini anlamlı kılıyor ...Balon ile gökyüzü ...sessizliğini çok sevdim balon yükseldikçe ...yaa maviyi kucaklıyor insan .. o sıcağın içinden gelen fırtınları ..Ve Güney  in unutulmaz leydileri ..onlar beni sevdiler ..ve hep ilgilendiler unutulmazlarımdan ....