05 Eylül 2012

İpek Kızın Doğum Günü ...yaklaşıyorken ...

Sarı saçlı Ela gözlü bi güzellikti ..taş bebek gibi süslerdim ..İpek Kızımı Ağlayınca yeşeren gülünce gözlerinin içi gülen bir bir ışıltı  idi benim için ..Doğum günü kutlu olsun ..

Ne güzeldir bu dönem anne vardır sadece .....

Süha ne güzel sevdi kızlarını ...

Kendimide pek beğenirdim  ..iki evlat sahibi ve ehem güzel hala ..ve genç 
Abartmadım hep hissettim ve söyledim ..Çocuklarımıda böyle sevdim ..Ve kendimi cesurca  oluştururken çocuklarımı bırakmadım ama onları oldukları gibi sevmeyi onlar öğrettiler bana ... ..Yuvadan uçtuktan sonrada onların istediği  mesafede olmaya gayret ettim ..Gözlerimle ve yüreğimle onları hep takip ettim ..Küçük kız İpek kız Bal kız ...Daha çok benim kızım oldu babasını erken  kaybettiği için ..Kızlarımla başka zamanların bağlılığı ile yaşadık sevdik ve anneliğimle  bunalımlar geçirdiler ama başardılar  ve kendileri oldular  dahada olucaklar ...Her iki kızımda benim yaşamımın üzüntülerini yaşadılar ama onları babaları ve ben çok sevdik ..bu yönden şanslılar ...Ben seçtiğim yollardan vazgeçmedim özür dilerim onlardan ama tebrik ederim onları ...Çünkü ben bu yolları geçerken onları hiç ama hiç bırakmadım ve onlarda beni bırakmadı ..Onları çook seviyorum ...