23 Eylül 2012

Torunlar Okula Başladı ...???Belki bir gün Hayata Dair Sohbet Ederim Torunlarımla ..

Sadece seyrediyoruz onları ..Sevgini verebilme imkanın  yok ..Hep hediye paketi ile gidersen sadece elindeki torbaya bakıyorlar heheh kediler gibi !!! sevimli oluyorlar tabii ..sonrasında çok kısa süre oyalanıyorlar  bir kenara atılıyor hediyeler  normal tabii çocuk ..... piyano var dokunamıyorsun ve  mesleğim ve müzik konusunda torunlarıma onların anlıyacağı şekildede olsa  hiç bir şey diyemiyorsun... .. ..Yorum yapamazsın ...tecrübe ile ilgili bir konu söyliyemezsın ... konuşmam anlaşılmıyormuş!!??... değerlere saygı bekliyorsun  İçin bir acırki ..sorma gitsn ... ve yeniden yaşamımın başına dönemem   taşıyamam  artık kendimi zorla anlatmayı .. benim canlarımın canları torunlar  ise onlar beni bulucaklar bir gün veya anlıyacaklar .Anneannelerinin kaç  evi var diye  değil hayatı nasıl yorumladığı ile anlamalarını bekliyeceğim belki bir gün ..Yaşama ait değerlerim EĞLENCE KONUSU OLMAMALI ....ses tonları yüksek olarak konuşmalarım kesilmemeli   o saf yüreklerin yanında ..veya bir başka insan yanında ... ....Sırt sıvazlama ile affedilmiyor artık bu  şeyler!!!?? ...işte torunlar okula  başladı ..ve kendimi sabahın erken saatinde İstinye 'den bir motora atlayıp  Kanlıca da kahvaltı yaparken buldum .Ama ben çocuklarım için sevgime ve asıl olanları yaptığıma inanıyorum hüzünle ..Bazı fotoğraflar işte bu  hüzne acıya inat yaşamayı gösterir korur ve  saklar ..Ama bu zaman bu çağ  onlar içinde zor ben onları anlıyor ve çok seviyorum ...Ve bir gün torunlarımla hayata dair sohbet etmek isterim ...bakalım ..o günleri görebilecekmiyim ..onlara bırakacaklarımın manevi değeri olduğuna ....inanıyorum ....Ama  isterdimki şimdiden bu zenginliğimi azıcık anlamalarına yardım edilsin eğitilirken evlerinde  ..!!!????Kitabım yazılarım geçmişim   belki yardımcı olucaktır geleceğe .....Her ne yaptıysam içinde hep sevgi vardı hele çocuklarım  için en azından beni böyle değerlendirmeleri gerekir  ..Ben sitem dahi etmeden kendi yoluma  badireli sevgi yolumdan gitmeliyim ..Tökezlediğim anlarda elimden tutan bir ele ihtiyacım oluyor  artık yorgunum çünkü ..

VE YAZILARIMIN  YAŞAMIMIN  ANLIYAN ELLERDE DEĞERLERİMLE EĞLENİLMEDEN    KİTAP HALİNE GETİRİLMESİNİ İSTİYORUM  BANA DOĞANIN GEREĞİ  BİR ŞEY OLURSADA......