12 Mart 2014

Los Angelos 'dan San Fransisco 'ya ..Calıfornia...Okyanusun Dalgalarında.....

Napa Valley ..yani Fransa dan İtalya ..dan tabii alıntılar ama  güzel tatlar aldımda uzun süre içerde tat alıp profesyonel tanıtıcılara sabredemedim ..aldım şarabımı üzüm bağlarının arasına karıştım ..KURAL nedemek Ben kuarallarını acele gevşetiyorum ..heyo ....USA benim görüşümle eğer ne istediğini biliyorsan herşeyi alabilirsin ve bulabilirsin senin zeka ve duygu zenginliğine hazır .. BİLMEZ isen sıklır kaybolursun
  ormanları red wood dedikleri ağaçları .Ormanın mis kokusu bir başkaydı :.Bu ağaçların kabukları bir başka koku vermişti ..Parfümümdede daima orman kokusunu çam ağacı  kokusunu tercih etmişimdir ..
Ya renkleri ...Güneş vurunca kahverenginin içindeki kızılı görüyorsunuz..Saçımın gençliğimdeki rengi ..Hanı deriz ya kızıla çalan kahverengi ..Calıfornia ..Meksikalıların ülkesi


San Fransisco ..canım İstanbul umıu hatırlattı yedi tepe üzerinde martı çığlıkları deniz vs Alcatraz turları ...Golden Gate ..Cable Car diyorlar bizim tramvaylara ..ama elektriklede değil elle bir şekilde çalıştırıyorlar ..Ve mart ayının iklimiyle çook güzeldi San Fransisco ..Ama diyorumya istyediğini bilirsen heryerde güzel yaşarsın ..Ama kendi memleketin OLAMAZ hiçbir zaman

Los Angelos Baverlly Hills ..SunSet Bulvarı felan ..


..Okyanusun dalgalarında unutuverdim kendimizin ülkemizin sorunlarını yaşama sarıldım ÖZÜR DİLEYEREK ...Anlar kıymetlendi geleceğe güç kattı .. ..geçmiş azıcık unutıuldum
Meksikalılar ülkesi ..Yaşama sarılıyorlar burada kiliseye değil ..Rüzgarı ayrı şarkı söylüyor denizin dalgaları ayrı ..Kayalarla Pasıfık Okyanus u adete dans ediyor ..
Ne istediğini bilirsen ana USA veriyor bilmez isen kaybolursun ..Ben iç zenginliğimin karşılığını anlıyorum .Bedeli ülkemden uzakta olmak ..Sisi heyecan verici ..sürpriz benim için aniden güneş aralıyor ve sen Okyanusun maviliğinle buluşuyorsun .Akdeniz'in mavisi  ..Atlantık Okyanus unun giriliği yok ..