18 Eylül 2006

Baro seçimleri

Istanbul Barosu önseçimleri bugün yapıldı .Kâzım Kolcuoğlu kazandı.Benim desteklediğim adaydı . Bireysel görüşüm, iyi çalıştı, sakin ve tarafsız davrandı . Ve benim sanat ve piyano olaylarımda yakın ve anlayışlı oldu .Seçim neticelerini beklerken asmalımesçit,teçay içmek ve arkadaşlarlaolmak ve gençlerin etrafımda olması sohbet etmek çok hoşuma gitti . Bırde Petek kızımın sınıf arkadaşları var bırde beni sevdiler bayağı ...bi şımardım . Bir de Zonguldak Barosu daveti var piyano falan yanii ......Bir de genç göstermek de eklenince .. Hadi bakalım Yasemin dedim . Ama neleri de göğüslüyorsun bu arada .. Anlamıyan insanların tepkilerini . Hassas insanlarız . Vesselâm...İpek kızım aradı . New Yorktan .Keyfi yerinde . Yeni birçok şey yapıyor . Ve ikinci dönem bursunu ayarlıyor .Erkek arkadaşı Mıke ile önemli paylaşımlar yaşıyorlar . Bakalım bu seferde küçük kızımın sayesinde Amerikayı yaşıyayım .Kıvırcık güzel ile Avrupayı yaşadım ...Bahtları güzel olsun yavrularımın ..