13 Eylül 2006

zonguldak

Zonguldak Barosu tarafından tertiplenen; kamu avukatları uluslararası sempozyumuna  katılıyorum . Mutlu oldum . Kendimle ilgili verdiğim bilgiler üzerine ayrıca bir piyano resitali vericeğim .Açılış Zonguldak  kültür merkezinde olucak . Veresitali o merkezde vericeğim . Benin için onur verici . Birşeyler birikmişti içimde zaten . Yine güzel birşeyler yaparak var olacağım .  Dış dünyamın renkliliğinden asıl beni.göremiyenleriçin bir şölen işte .....
Benim küçük prenses İpekNew yorkta bu sene atağa geçti . Tabii yapacak . Bu sene 'herşey kontrolum altında ' diyor . Nehoş .. veKüçük bir işte ayarlamış , sosyal güvenlik numarası alıyor .
Ve kraliçem Petek , ben onu yetiştirdim , şimdi obeni yetiştiriyor . Bütünbu siteyi yeni öğrendiğm şeyleri ona borçluyum . Her iki kızıma bana yaşattırdıkları için teşekkür ediyorum.