21 Eylül 2006

petek ipek güzellerim

Petek kraliçe kızım ilk göz ağrım,Memo'su ile birlikte Almanyaya Münich bira festivaline ve arkadaşlarıyla buluşmaya gidiyor .Yedi yıl yaşadığı ve çok güzel bir eğitimin yanında spor yapmayı vegerektiği gibi gezmeyide ihmal etmedi . Hamburg marotonunu koşan ve triatlon yapan kızım bugünde Istanbuldaki işine bisikletle gitti . Emirgân sahilindeki evinden maslaktaki işine ...Yani yokuş yukarı .. Bence çok keyifli olmuştur .Çünkü Hamburgtaki işine bisikletle gidiyordu onu ve bisikletini özlemişti . Benim kıvırcığm kendine ait olan şeyleri pek sever..Çünkü emeğiyle çalışmasıyla elde eder . Gelelim prensesim İpek kızıma .Oda NewYork ünüversitesinde kendi değerlerini keşfetme çabası içinde ve bu sene daha başarılı . İkinci senesinde bir çok güzel şeye el attı Bir işte çalışma çabası ve çağdaş müzikte piyanosuyla mutlu olması ve arkadaşlık ilişkilerinde kurduğu denge vede sıgarayı bırakma çabası beni mutlu etti . Ve ben yarın Zonguldak'a gidiyorum . Hoş birşey .Meslekdaşım avukatlar benim piyano dinletim için hazırlık yaptılar. Gurur duyorum bu güzellikler için ailem adına .Onları çok seven ve yaşamlarında sevgiyi onlarda bulan babaları Süha ,dayıları Barış ve anneanneleri Behice'nin bu güzellikleri görmelerini isterdim . Olsun onların ömürlerini tanrı çocuklarıma versin .Hak ettikleri isteklerinin olmasını temenni ediyorum çocuklarım için.