12 Mart 2008

Bir Çatalca Seyahati !!!!!

Kısa Gün İçinde Serüven
Kaç gündür Yeşilköy'deki dairemin  bulunduğu binanın güçlendirilmesi talepli kat maliklerine açmış olduğum dava nedeniyle Bakırköy Adliyesindeki yorucu çabalara ve aynı zamanda piyano&ney konseri nedeniyle konser salonunda yaptığım çalışmaların yoğunluğuna ara vermek istedim .
Ve birden aklıma geldi işte ...Çatalca  Noter'i hanımın  üç torunu var mini mini .. Bir tekne gezisinde tanışmıştık .. onlarıda akşam vakti getirmiş ve kızıda A.B.D  de evli eşide amerikalı .. tamam konuşur paylaşırız diye kafaya koydum ..  benim küçük kız gurbette ya ...damat yabancı ya  ... neyse erkenden duşumu aldım .. ha buda yeni adetim ... sabahın erken saatinde duş alıp zindeleşmek .... Ve saat 9 da yola çıktım . Be kadın doğru tarif alsan ya .. Istanbul yolları gün içinde bile değişir . Canım Istanbul'um ...  Neyse Büyükçekmece'yi bir heves geçtim ... yol inşaatı başladı ve benim tersim döndü .... Tabiiii yolda tabelalar hak getire  .. ve ben o hızla kendimi Silivri sapağında buldum Ve Çatalca yok ... Dön ,geri dönemezsin .. Sorsan kimse yok ... Biraz daha Edirne'ye doğru yol aldıktan sonra anormal bir dönüşle Istanbul İstikametine girdim ... Ve  heyooooooo.....Tanrım gitgit yok sorucak .. Tabii ben yolda durupta arabalara sormaya kalkınca sinirli halimden kimse durmaz oldu ... Neyse emekli bir polis memuru imiş kimliğini gösterdi  arabama aldım ve beni Çatalca Sapağına kadar götürdü....
Ve saat 12  de Çatalca Adliyesi'nde oldum ..  Daima ilk gideceğim yerdir adliye .. Ve tabiiii bir acele .. tuvalet ihtiyacı  su içme vs derken insanların şaşkın bakışları arasında asliye hukuk hakimine uğradım .. Nasıl olsa bir konu bulurum .. İnsanız değilm?Oda tatlı bir hanım hakim  ve genç beni bir yerden tanıdı ve samimi davrandı ...  Tanınmak insanın hoşuna gidiyor heheheh. Derken  noter hanım geldi  tabikii ben bütün adliye ile haşırneşir olmuştum bile ...çocuklardan  konuştuk....   yemek yedik adliyede . Pek verimli olmadı sohbet ... Neyse.... Ama günümü değişik yaşamalıydım .. Sakinleşmeliydim .Dönüşe geçtim ve yolda Antikköy denilen göl kıyısında değişik bir köy mizanseninde çay ve çörek keyfini yaşadım ... veeeee salimen Yeşilköy'ümdeyim.......Merak etmeyin  kızlarım ......