21 Mart 2008

Turban Konusunu Bana Unutturan Şey.... Üniversite Bahçesinde Müzik......

Piyano&Ney çalışmalarına   Alper'in yanı sıra   meslekdaşı ve yaşdaşı  Stj. Avukat Sinem'de bağlamasıyla katıldı. Konser salonunun görkemli piyanosunun etrafı gençlerle doldu.. Fareli Köyün Kavalcısı gibi hissettim kendimi .. Piyanonun sesini duyan geliyordu ...Sonra Fen Fakültesi Bahçesinde Özer ve Deniz Fizik bölümü öğrencileri onlarda bağlamasıyla müzik yapınca . ...Ben  . çoook mutlu oldum ...Ümidim kırılmıştı  ama vardı  işte güzel çocuklar .. ve sanat onları bağımsız ve birbirlerine hemen arkadaş  kılıyordu.....Turbanı  konu etme saçmalığının içinde bir vaha sundular bana ..Saatlerin nasıl geçtiğini anımsamıyorum bile  .. Şahsi kırılganlıklarımı ,yorgunluklarımı ... adliye koridorlarının   ürkütücü   yalnızlığını , soğuk duvarlarını  unutturdular ....  Teşekkür ediyorum  gençler size ...İşte piyano ...  beni yaşsız yapan meditasyonum .........