17 Aralık 2008

Avrupa'nin Tum muzisyenlerinin yasadigi Geleneksel Ev Salon Konserlerinin NewYork'taki Devami .... Ve Kizim Ipek Eginlioglu Brooks ......

 Manhattan East Village  'da bir evde  kocamannn bir salon piyanosu  perkusyon aletleri ve izleyici toplulugu ile ben yine bir /sinema filmi/ icine girmis gibi oldum ..Ama kizimin piyanosunu dinleyince  is degisti tabi    !!!!!!!!!!!Zaten evde piyano calismalarini esi Michael ile muzik beraberliklerini izlerken cok hosuma gitmisti . Ipek 'ten baska arkadasi Derin ve diger muzisyenlerinde kisa ve guzel dinletileri oldu .Ipek, Ahmet Adnan Saygun ve kendi hocasi Hasan Ucarsu'nun bestelerini yorumladi..
 Izliyeciler arasinda her renkten!!!insan ve besteciler vardi .. Ve en hosu  beni kizim nedeniyle  gecen gelisimde taniyanlarin yanima gelmesi oldu . Ve hepsi benim bulunmamdan memnun oldular . Seviyorum kizimin arkadaslarini .. Muzik bu iste .. ucuk kacik ama yasama bir sekilde asilma cabalari daha fazala .....ortam samimi  ve dozajinda ..^. Jordan Mcclein ^Iyi bir trompet ustasi ve besteci ... Cok keyifli bir muzik yapti ..  Karizmasi guclu ..  Derin  Oge ona  piyanosuyla eslik etti .. Viyolonsel ve perkusyon calanlarin sololarida iyi bir calismanin urunuydu .
Ipek in piyanodaki duyarliligi ve yorumu etkileyiciydi......Ve esi  Michael ile viyola&piyano konserine hazirlaniyorlar .....