14 Aralık 2008

StarBucks'larrrrrrr heheheheheh

Evet ..  caaanim Istanbul'umda  bu sirin cafeler .. adeta  sosyete .... U.S.A 'da kendini rahatlikla attigin sevimlimi sevimli yerler .....Dun  Tuckahoe'dan  yuruyerek onbes dakika mesafede olan Chrestwood ' a bu gunde  ters yonde ayni mesafede  olan Bronxville gittim.Ve sigara icilmiyen bu yerlerein tadina vardim ..
 Hava NewYork' un sert sogugu ama gunes vardi . Bir sure agaclar ve guzel evler arasinda yurudukten sonra  Bronxville'deydim .Benim Yesikoy'umle Yesilyurt gibi bir mekan . Ama zenginlik olculeri cok farkli buranin .
Buna ragmen cok nazikler  ve  cok rahat iletisim kurabiliyorsun . Chiristmas ;in canli renkleri heryere yansimis insanlar gulumseyerek dolasiyor . Epey bi dolastiktan sonra .. StarBucks'ima oturdum ve 'kremali pastamla ,kapicino'mu yudumladim '''''' Yesilkoy'deki  ve Emirgan'daki ^5^  cayima karsilik .. eeh iste boyle .........