19 Aralık 2008

Tuckahoe.. NewYork... Kar Altinda.....

Bu sevimli ^village^ Tuckahoe  yani Kizilderili lisaninda "patetes " ismi gibi ... Yaniii bence kendine yakisir bir isim hehehehe .. Bayildim zaten .. yuruyus yapip duruyorum .. Arkadas da edimdim bile hehoheho....
 Simdide de bembeyaz etraf... oyuncak evlerin !!!! aksam bembeyaz karlara   yansiyan Chiristmas  in  isikli susleri ile kendimi" Walt Disney" diyarinda sanicagim!!!!!!!Kizimin evinde zaten .. bu sevimlilkten payini almis .. minik pencerelerinden etrafa bakinca  kocamannnn agaclarin boyunu gormek icin kafani bayagi disari cikarman gerekiyor ... heheheh Atlantik agaclari bunlar veee sincaplar doolu rengarenk kacisip duruyorlar ..Ben yine  karda yuruyerek StarBucks ima  Kapicinomu icmeye   ve arkadaslik etmeye  gidiyorum ....Bilmem ama^  Amerikans are very freindly...^gibi geliyor  bana......yaniiiii.....