18 Mayıs 2009

En Güzel İnsan ve Kadın Lider TÜRKAN SAYLAN Hocamızı Kaybettik ...Bana Verdiği BENİ ONURLANDIRAN İmzasını Anlatıyorum ....Şimdi....


9.6.1996yılında     HABİTAT'ta bir piyano resitali verdim ..Sırf Türkan Hocamız istedi diye önemli  konuşmacıların  arkasında çaldım . Müzik hayatımda ilk ve son defa ....Prensip olarak yapmazdım ..
 Türkan Hocamız ile 1992 de sanırım Beşiktaş'ın yukarılarında bir evde Çağdaş Yaşam Derneğinin ilk çalışmalarında tanıştım ..Gücü ve güzelliği karşısında son derece etkilendim .Tüm heyecanı ve gücünü toplumumuza harcıyordu ..Benim bireysel çabalarımı  ve uğraşlarımı gördü ..Ve kendi yolumda  örnek olarak yürümeminde  toplumumuz için yararlı olucağını söyledi ... .
 Ve bahsettiğim piyano resitalimden sonra bana  1996 yılı Çağdaş Yaşam'ın kadife kaplı ajandasına şu sözleri yazdı ve imzaladı .'Yasemin dostumuza Çağdaş bir kadın onuru ve sevgisiyle Habitat'ta verdiği resitale teşekkür ediyoruz . '
Allah Rahmet Eylesin .. Ülkemiz için önemli bir yıldız kaydı ....