03 Mayıs 2009

Yıllanmış İyi Bir Şarap ...

Gronoble .. çok güzeldi ......


...'Şarabın Aşk Sözlüğü' Fransız yazar Bernard Pivot'un bu kitabını okurken . Düşündüm . Sevilmek ..Sevgilinin senden şarap gibi tat alması .. ve ... şarabı anlamanın adeta kadını anlamak kadar zor ve önemli olduğunu ..ve çok zarif geldi böylesine bir sevgi .. . .... Yıllanmış , nadir,komplex, iyi tat, iyi koku , değişik çiçeklerin karışımı heyecan verici ve güzel .. İşte şarabın aşk sözcükleri.. İşte kadını anlatan sözler ........ Bu hisleri sanki yaşıyormuşum gibi oldum .. Sevgisiyle kadını mutlu eden cesur yıllanmış bir sevgi düşündüm.. Hala güzel olduğunu hissettiren .. hediyeler alan .,gözlerindeki parıltıyı gören ve yaşatan ve yüreği sevgiyle dolu bir insanı düşledim .....Aşkı resmetmek istiyorum ..Aşkla konuşmak istiyorum .. Çocuklarıma sevgi torunlarıma sevgi
ve aşkın bir sevgiliye akışı ..Onlemler barikatlar ve baraj gibi doluluk ..Aşk insanı tamamlıyor ..
.. Aşkı için fedakarlık edebilen çaba sarfeden güldüren gençleştiren bir sevgi düşledim .. İki kişinin sevgisinin sanki .. blender'la karışmasını ...Ruh ve bedenin aynı anda sevilmesini .........Sevgilisini düşünmeyi sevmesini .. yeniden çocukluğunu kadınlığını ,yaşatmasını olduğu gibiliği yadırgamadan , güç ve enerjisini birbirinden alan aldıkça artan yoğun kuvvetli bir sevgi düşledim ..... Ve sevginin yaşamda liman olabilmesini düşledim .. ..Yorgun yaşın gençleştirici ilacı 'aşk ve sevgi '...... Evet..Hayat yaşanmaya değer,çünkü zaman zaman onun tadı var iyi Şarap gibi....Bütün iyi şaraplar bilinmezlik barındırır ..Komplekstir ...Hayat gibi... Kadın gibi ...Aşk gibi ...