30 Mayıs 2009

NewYork'ta Dört Yıl ve Atlanta ....

Müzisyenim benim .....

Purchase ... kızım okudu ama bende bir başka yaşadım ......

New York kızımla bir başkaydı .....

Benim küçük kızım şimdide Atlanta'ya taşınma hazırlığı içinde .. Zaten onsekiz yaşından beri bağımsız kararlar alıp aldığı her kararıda başarı ile uygulayan kızıma yeni hayatında başarılar diliyorum .. Istanbul Mimar Sinan Üniversitesi Devlet Konservatuvarı.. Ardından NewYork Üniversitesi Purchase Kolej ve başarılı piyano resitalleri ve NewYork'ta yaşam...Eşi Michael 'ın Viyola'sı İpek'in Piyano'su ile aldıkları müzik eğitiminin semerelerini Atlanta'da daha fazla yansıtma imkanı bulacaklar .. Ayrıca baba ve oğul 'Brooks Finans 'şirketinin devamlılığı için birlikte çalışacaklar

Ben unutamadığım bir NewYork ve müzik ortamı yaşadım bu dört yılda zaman zaman kızım İpek'imin sayesinde ...Hayatımın bu döneminde torunlarım ve Amerika bana yeni ufuklar açtı . Çocuklarıma müteşekkirim .Torunlarımı zaten hep anlatıyorum ... Lisanımın gelişmesi ile mesleğimi ve müziğimi yabancı bir ülkedede yansıtma keyfini yaşıyorum . Arada bir kendime çok fazlada gülüyorum tabii hehehh...
Şimdide Güney'in bu güzel şehrinde daha iyi ve daha güzel şeyler yaşıyacağımıza inanıyorum ...Ne varki gurbet işte ..Çocuklarım yuvalarında mutlu olsunlar ve değerlerini etraflarına ve çocuklarına her daim yansıtsınlar yeter bana ..