18 Kasım 2009

Atlanta Baro Başkanı David N.Schaeffer ile görüştüm ..

İstanbul Barosu Dış İlşkiler Merkezi Üyesi olarak İstanbul Baromuz Adına Başkanımız Av . Muammer Aydın tarafından yazılmış mektubu kendilerine ilettim .Ülkelerimiz arasında çalışan avukatları bir araya getirerek barolarımıza gerek halkalarımıza gerekse mesleğimize katkı sağlıyacak her konuyu görüştük -Ayrıca UIA Uluslar Arası Avukatlar  Birliği 2010 yılı 54 .kongresinin İstanbul'da yapılacağını bahisle tüm dünya avukatlarının katılımını beklediğimizide ayrıca ifade ettim ..Bana Türk -Amerikan İlişkileri Konseyi Yönetim Kurulu Üyesi Av Gizem Koksal eşlik etti .Topantıda Atlanta Barosu direktörleri Diane O,Steen,Sally M.Hogsette ve Georgia Hakimi Chris McFadden bulundu.Aralık ayı içinde Atlanta Barosunun davetlerine katılarak  Baromuzun  ve ülkemizin tanıtımına devam ediceğim.Türkiye Fahri Başkonsolosu Mona Diamond ile de bir görüşme programı hazırlığındayız. .Tüm bu görüşmelerin bilgisini.ve Atlanta Baro Başkanlığınca hazırlanıcak bilgi mektubunu İstanbula  dönüş tarihim Ocak ayı  içinde Baro Başkanımıza takdim ediceğim.Ülkem ve Baromuz adına tanıtım  çalışmalarına  katkımdan dolayı heyecan ve gurur duyuyoum .