23 Kasım 2009

Baba ve Oğul Brooks'lar ve 'Cigare Party'

George Brooks ..Michael Brooks .....

Bol bira, yemek..ve bol kovboy tipli amerikan erkeklerinin bulunduğu ve puro dumanı arasında geçen sevimli kabalıklarla dolu ama çok keyif aldığım bir party oldu benim için ....Kendi yaşıtım olan insanlarla farklı geleneklerde bir arada olmak pek hoşuma gidiyor ....
Party!!!!,, birde kızımla damadım . Atlanta'ya geliş partisi verdiler . Bol sohbetin yanı sıra''' Bilardo 'oynadım ...Pek keyif aldım .... Haa birde sabahları spor salonu deneyimimi arttırıyorum .. Fakat havuz içinde yapılan beden çalışması biz yaşlar için çok iyi gibi geldi bana .Ama zaman zaman filmlerde bolca gördüğüm 'Racquet Ball' yani duvar tenisi .. onada bayıldım ..Bu yerlerde çoğu zaman arkadaşım dünürüm George Brooks ...Çok gülüyorum onunla ..Aynı zamanda öğretmenim ... hehehe herşeyi öğretmek zorunda kalıyor tabiii büyük bir sabırla .......New York'tan sonra gittiğim ikinci' Salsa' gecesinide unutamam ..Tabii bu arada salsa hocam bir Güney Amerikalı idi hehehoho