10 Kasım 2009

Yağmur Ormanları....Atlanta

Atlanta beni güneşiyle karşıladı ... Ve sonra şehir yağmur ormanına dönüştü ...Sabah kalktığımda yağmurun aynı ritmdeki sesiyle uyandım ...Haaa .....unutmadan burda güneş geç doğuyor ..Çünkü NewYork ile aynı saat diliminde ama farklı uzaklıktalar .. vee..buranında,.
ağaçları kocaman .....Sevdim ..renklerini .. Sonbaharını..... NewYork tan farkı ılık olması .. ..tabii yine özlem var ... bu sefer anne kuzumu ve kuzularını özlüyorum ..İpek kızımla yız .. Ama onların hayatlarının içinde değilim ..Çok çalışıyor .. doktora imtahanına hazırlanıyor .......
Dünürlerimin evinde kalıyorum .....orman içinde güzel sakin bir ev ...Günlerim sakin ve sevimli sürprizlerle geçiyor. Değişik ortamlar ve yaşam tarzlarını yaşamak beni mutlu ediyor ......Kültür sentezini seviyorum....... Denize uzak bu orman içindeki sakin Marietta huzur verdi bana .Bu gün yağmurda yürüyeceğim ......Sadece yağmurla birlikte oluşan toprağın ve ağaçlarını kokusunu içime sindireceğimi.....İşte burası da Georgia .. Yeni Güney Eyaleti Amerika`nın....
....