11 Nisan 2010

E5 ..Yolunda Yeni Bir Trajikomik Hikayem ve Geçmişten Bir Karadeniz Fotosu Tabii Benle Birlikte ..hehahehah..

İnanılmaz değil ama oldu işte ... 9 Nisan Avukatlar günü  nedeniyle akşam ^saat 7.30  da başlıyacak olan Kadıköy Büyük Klüp'teki davete gitmek üzere^ 5.30 da yola çıktım .Öncesinde  arabamı sattığım için Peteğimin çok sevdiğim 'Renault Modus' arabasını aldım ...Sadece omuzları ve sırtı açık siyah bir elbise ve dekolte siyah ayakkabı ve tenrengi file çorabımı giydim. Uzun gümüş küpeler felan... arabadaki görüntüm afilli...ve tek başınayım .Buraya kadar normalimsi ....^^ Hadi dedim Haliç kenarından E5 yoluna çıkıyım dedim ve çıktım ve durdum ....^Heyoooo Ve bu duruş kısa aralıklıklı ilerlemelerle 4.30 saat sürdü .....Ve okurlarım hehahehah  ....inanıyorumki beni okuyan var ...Şimdiki bölüm normal ama trajikomik
..Belli yaşta ehem ve kadın olanlar beni daha iyi anlar ...Efeeem küçük tuvaletim geldi ???ve gidecek bir yer yok .. yanda durup bir çalı dibine gitsen ..Arabaların içinde bulunan sabit bakışlı erkeklerin bakışlarından vazgeçtim ya kornalarda çalarsa .. diye düşündüm .. Tabii ince topuklu ayakkabım ve file çoraplı bacağımın arabadan inmem için çıkarıldığı anda  takip edileceğimi ve hacet sırasında ve dönüşümde olmak üzere o gözler altında    bu işlemi nasıl   yapabileceğimi düşündüm ... Ayrıca  takdir edersinizki arabaların içindekilerle o saatler boyu aşinalaştık hehahehhah ...... Çünkü uzun  zaman içinde benim  affedersiniz  sıkışmanın getirdiği davranışlarım nedeniyle zaten göz altındaydım .Ayrıca arabanın ruhsatını almamıştım ..Trafik gelse özürüm kabahatimden büyük olucaktı hehahehahehahhhh.Üstelik kızımın arabasınada kıyamıyordum ..Ama her ihtimale karşı tedbirlerimi aldım  arabaya ait tüm selpak mendil vesairelerle.... !!!!!!.Bilmem anlatabildimmi ??????....
Sonunda saat gece 10 da kokteyl mahalline vasıl oldum .. Ama  yolda ne yaptığımı anlatmıyacağım ...Siz olsanız ne yapardınız? .Hadi bakalım ..... HAHAHAHAH