04 Nisan 2010

Heyooo İşte Bir Anım Daha......1992..İTÜ..Bilgisayar Mühendisliği Bölüm Birincisi Kızım Petek......ve Anlı Şanlı Eski Cumhurbaşkanımız Süleyman Demirel.......

Şimdide Boğaziçi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde Doktora Yapıyor Benim Anne Kızım .......2010

.



Scaner...ım var artık ...Fotoğraflara bakınca .. tak beynime o an geliyor ve yazmak anlatmak istiyorum ..İşte taaa 1992... Petek üniversite sınavında çok başarılı oldu ve Bilgisayar Kontrol Mühendisliği Bölüm Birincisi olarak İTÜ ye girdi ve burs kazandı .. Hep başardı benim kızım .Kendi gücüyle ve kararlarıyla ....
Politikasını tartışmıyorum ama bilindiği gibi Süleyman Demirel bir söz cambazı ..Kızımda hazır cevap... tabiii çok neşeli bir tören oldu ve birincilere burs ödüllerini Demirel verdi .Nasılda güzel kızım benim ...Babalarıda sağdı.. törende hep birlikteydik ...Ama adeta ölümüne hazırlanıyordu ...>> >>!!!Çook yorgundu...
Tören sonrası herkez yerine oturdu Petek 'e tekrar çıkmasını ve Demirel ile konuşmasını söyledim .. Biliyordum kızımın o sevimli zekası İle ilgi çekiceğini ve bu fotoğrafların çekileceğini ..İşte bu.. garip önsezi ve iletişim .. Bir arkadaşım nasıl beceriyorsunuz bu yaptıklarınızı ?dedi.. birazda kinaye ile ... sihir sevginin ve zekanın gücünde ....dedim.....
Ne dersiniz?