08 Nisan 2010

Nisan 2010 sinema günlerinden ..ve Bir Foto ....1970 yıllarından Ben ........

Sinema günlerine baştan bilet almadan sürpriz bilet bularak ve kendi filmimi yaratarak gitmeye bayılıyorum ...heheeaeaeaeeaae
Pariste Son Konser ..... Meğer açılış filmiymiş ..!!!! Ben tam saatinde gittim tabi bilet yok??? İade kuyruğu kocaman  ve uzun .. .. Şans işte birisi satıyor.. önce hissedip atladım ve aldım heyoooooo insanların kızgın bakışları altında girdim içeri.... kih kih ...Tam benim filmim .. müzik..var hele birde  Çaykovsky !!!!var .. Ruslar var ....ve  ironi çok yüksek .. işte .. bayıldım ....
Soona  bir gün Petek kızımla buluştuk ve yer kalan..' Eamon'a 'gittik .. Gitmeden önce İstiklal caddesine bakan penceresinde yer olan bir restorantta yemek yedik .. Yer için rezerve yazmışlar ... Yutarmıyım .. İstediklerine veriyorlar tabii biz o yere oturduk .. hehahehahh...
Soonacıma .. sinemamıza gittik .. Film bir çocuğun gözünden anne  ve babasının sevgisizliğini
anlatıyor .. Ama bu ciddiliğin içinde gizli ironi son derece yüksek .. Tabii ben katıldım .. ve sadece  arkadan  bir bayan seyircinin  kahkahası bana eşlik ediyordu .. Dinleyen kim .. Birde ciddi seyretmek zorunda olan izliyecilerin ve filmin içindeki gizli anlamı kavrıyamıyanların..  gülmeyin demesine aldırmadan güldüm ...
Ama film bitti genç bir çocuk benim Petek yaşlarında yanıma gelip 'güldünüz tam anlamlı yerlerde benide ve bazı izleyicileride  yönlendirdiniz  teşekkür ederim .'..demezmi !!?? işte benim filmim oldu bile heyoooooooo