22 Temmuz 2010

1939.....Babam Üsteğmen Mehmet Çivi...2010 ... Oğulları Savaş ,Barış eşi' KaraKızı' Behice siyle Koyun Koyuna Edirnekapı Şehitliğinde yatıyor ... İçim Acıyor bazen ......

Baba.. bizi karşı karşıya getirenler asla mutlu olmıyacaktır ....Biz tartışıp çabucak barışırdık ........Askerliğini çok seviyordun .....ve çok farklı bir insandın .........Yaşamının bedelini çok ağır ödedin ........

Fatih 'e Çivi apartmanına gittiğimde pek fena oluyorum .. Ailemin babamın mallarını teslim aldım ... Habire geçmişe dönüyorum .. Babam kendi karar verdi ....ama kandırdılar onu ...sevgisini aldılar ... Hırsını kullandılar .. Hayat darbelerini unutmak isteğini kullandılar .. Çok kötü insanlardı .....Onlar ... Ağabeyimin annemin çığlıklarına kulak tıkadılar .... ......Annem ölümüne yakın sen güçlüsün dedi bana .... Babamın ayaklarına sarıldı ' çocuklarımı oğlumu Barış'ımı evden atma 'diye .....Annemin temiz kalpli, küçük 'kara oğlu 'idi.. Barış.... Annem ağabeylerim için iki erkek at koşturdum ??.. derdi .. Ben üçüncü bebek ...kız oluyum diye Eyüp Sultan 'a adaklar adadığını anlatırdı ................. Ama annemin Barış ağabeyimin ahı .. tuttu ..Babam mutlu olamadı .. Onu oynattılar...İradesi dışında davrandırttılar ...Asıl kötü kalpli insan o kadın !!!!asla rahat yaşıyamıyacaktır ......Ben gereğini yaptım .. Ailem huzur içinde yatsın .... Torunları ve annemin kendine benzettiği torunu kıvırcık Petek in çocukları var artık .....'.Bal paluzesi' dediği İpek i taaa uzaklarda mutlu yaşıyor ....Ayyy bu gün çok geçmişe gittim .. Ağlıyorum .....